مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 09:402021-04-03اقتصادي

واگذاری پنل های خورشیدی به هزار خانوار عشایری کهگیلویه و بویراحمد


این پنل ها (سامانه ها) قابلیت تولید 100 وات برق را دارا  بوده که روشنایی حداقل پنج شعله لامپ کم مصرف ، شارژ چراغ قوه و گوشی همراه را تأمین خواهد کرد.

- این پنل ها (سامانه ها) قابلیت تولید 100 وات برق را دارا  بوده که روشنایی حداقل پنج شعله لامپ کم مصرف ، شارژ چراغ قوه و گوشی همراه را تأمین خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تحویل یک هزار پنل خورشیدی قابل حمل به یک هزار خانوار عشایری در استان تا پایان امسال خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از یاسوج، جمال معتمدی زاده با اشاره به جلسات مشترکی که با اداره کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است، اظهار داشت: تأمین برق محل اسکان عشایری که بیشتر از چهار کیلومتر با شبکه برق فاصله داشته باشند از طریق پنل های خورشیدی سبک و قابل حمل تامین خواهد شد.

وی گفت: این پنل ها (سامانه ها) قابلیت تولید 100 وات برق را دارا بوده که روشنایی حداقل پنج شعله لامپ کم مصرف ، شارژ چراغ قوه و گوشی همراه را تأمین خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مناقصات و انعقاد قرارداد خرید پنل های خورشیدی خبرداد و افزود: تنها 10 درصد قیمت تمام شده پنل ها توسط عشایر پرداخت خواهد شد و مابقی آن توسط دولت تأمین اعتبار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری پنل های خورشیدی به هزار خانوار عشایری کهگیلویه و بویراحمد

واگذاری پنل های خورشیدی به هزار خانوار عشایری کهگیلویه و بویراحمد