مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-03سياسي

دانشنامه جامع «همدان شناسی» آماده چاپ است


رییس بنیاد ایران شناسی شعبه استان همدان گفت: به منظور معرفی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای استان همدان دانشنامه جامع همدان شناسی با همکاری مجموعه ای از پژوهشگران استان تهیه و به بنیاد ایران شناسی کشور جهت تایید نهایی ارسال شده است.

- محسن جانجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: یکی از رسالت های اصلی بنیاد ایران شناسی انجام فعالیت های پژوهشی در خصوص تاریخ و تمدن ایران است که از طریق پژوهشگران حوزه های مختلف انجام می شود و استان همدان هم به عنوان بخش مهمی از تاریخ و تمدن ایران زمین در این زمینه سهم بسزایی دارد.

وی افزود: بر اساس این رسالت کار تهیه دانشنامه جامع استان همدان نیز از سال های گذشته در دستور کار قرار گرفت که پس از برنامه ریزی تهیه این دانشنامه به پایان رسیده و در صورت تایید از سوی بنیاد ایران شناسی، به چاپ خواهد رسید.

رییس بنیاد ایران شناسی شعبه استان همدان به ویژگی های این دانشنامه اشاره کرد و گفت: کار تهیه و تنظیم این دانشنامه 2 هزار صفحه ای از حدود سه سال پیش با همکاری مجموعه ای از پژوهشگران استان در حوزه های مختلف فرهنگی و تاریخی آغاز شد که پس از روزها کار پژوهشی آماده شده و در حال حاضر برای تایید نهایی به بنیاد ایران شناسی ارسال شده که پس از داوری آن به چاپ خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشنامه جامع «همدان شناسی» آماده چاپ است

دانشنامه جامع «همدان شناسی» آماده چاپ است