مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-03اقتصادي

کاداستر، اصولی ترین راهکار برای جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی است


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: اصولی ترین راهکار جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو و فرصت طلب، اخذ اسناد مالکیت اراضی ملی به صورت تک برگ و کاداستر شده بوده و روند اخذ سند ملی با سرعت در حال انجام است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: اصولی ترین راهکار جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو و فرصت طلب، اخذ اسناد مالکیت اراضی ملی به صورت تک برگ و کاداستر شده بوده و روند اخذ سند ملی با سرعت در حال انجام است.

سعدی نقشبندی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح تهیه نقشه کاداستر برای عرصه های منابع طبیعی استان از سال 1394 آغاز شده است و تا سال 1398 در مجموع 257 هزار و 129 هکتار انجام گرفت.

وی افزود: روند تهیه نقشه کاداستر برای عرصه های منابع طبیعی کردستان سال گذشته در قالب طرح جهشی 99*9 در 812 روستا ( پلاک اصلی) انجام و 2 هزار و 403 برگ سند تک برگ جدید به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی سازمان جنگل ها، مراتع و ابخیزداری کشور تثبیت شد.

وی افزود: کاداستر منابع طبیعی عبارت است از تهیه نقشه های رقومی دارای مختصات با دقت هندسی استاندارد، که بر اساس دستورالعمل کاداستر سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کشور از محدوده منابع ملی و اراضی مستثنیات تهیه شده و باید در سامانه شمیم (شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاداستر، اصولی ترین راهکار برای جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی است

کاداستر، اصولی ترین راهکار برای جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی است