مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 08:302021-04-03اجتماعي

توزیع 20 هزار ماسک و اقلام بهداشتی در اماکن متبرکه کردستان


مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان ضمن اشاره به توزیع بیش از 20 هزار ماسک و اقلام بهداشتی در اماکن متبرکه استان، از اجرای طرح آرامش بهاری در 4 بقعه متبرکه شاخص استان درتعطیلات نوروز خبر داد.

- حجت الاسلام محمد کاروند در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: طرح آرامش بهاری در بقعه متبرکه امامزاده هاجر خاتون(س) شهرستان سنندج، بقعه متبرکه امامزادگان عبدالله، اسماعیل و محمد(ع) شهر پیرتاج شهرستان بیجار و بقعه متبرکه امامزادگان هاجر و سارا (س) و امامزاده سیدجلال الدین (ع) باباگرگر برگزار شد که زائران با رعایت پروتکل های بهداشتی از غرفه های، ایستگاه سلامت، نقاشی کودکان، مشاوره وقف جدید و پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی بازدید کردند.

مدیرکل اوقاف کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی زائران ابتدا در ایستگاه سلامت اماکن متبرکه برای دریافت ماسک و مواد ضد عفونی کننده حضور یافتند و سپس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی از خدمات این طرح بهره مند شدند.

 کاروند از توزیع بیش از 20 هزار ماسک و اقلام بهداشتی در این ایام خبر داد و گفت: در ایام نوروز امسال با برگزاری غرفه های طرح آرامش بهاری در محیط باز و فضاهای گسترده و همچنین برگزاری کاروان شادی نسیم انتظار به صورت سیار تلاش کردیم طرح آرامش بهاری را با شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 20 هزار ماسک و اقلام بهداشتی در اماکن متبرکه کردستان

توزیع 20 هزار ماسک و اقلام بهداشتی در اماکن متبرکه کردستان