مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-03سياسي

بزرگ ترین مشکل ما ناکارآمدی و ضعف مسئولان دولتی است


عضو شورای نظارت جنبش عدالتخواه با انتقاد از اظهارات اخیر رییس جمهور گفت: بزرگ ترین مشکل ما ناکارآمدی و ضعف مسئولان دولتی است که بعد از 8 سال دولت داری تازه حرف از رفع تحریم و حل مشکلات کشور می زنند! - سعید نجیبی عضو شورای نظارت جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور گفت: امروز مشکل اول در کشور؛ عملکرد دولت آقای روحانی است که اتفاقاً از مسیر همه پرسی هم به روی کار آمده ، بزرگ ترین مشکل ما ناکارآمدی، ضعف، سستی و تنبلی مسئولان دولتی است که بعد از 8 سال دولت داری تازه حرف از این تصمیم نبود؟  نجیبی تصریح کرد: فرار روبه جلو آخرین حربه است.

وقتی بازی را جلوی چشم همه باختیم، نمی توانیم زیر میز بزنیم! آیا رییس جمهور احساس نمی کند برای تئوری دادن دیر شده؟ ایشان با همین ظرفیت و زمانی که داشت چه کرد، که حالا تئوری های جدید می دهد؟  وی اظهار داشت: فرق سوییس با ایران در عملکرد باتدبیر و صداقت مسئولینشان است.

نتیجه گفتار درمانی بهتر از این نمی شود! سکان اجرایی کشور فرماندهی اجرایی می خواهد نه واعظ بی عمل.

  عضو شورای نظارت جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: بجای راه حل دادن و آدرس لعن و نفرین دادن، باید آستین همت بالا زد تا ایران به جایگاه عزت خود بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین مشکل ما ناکارآمدی و ضعف مسئولان دولتی است

بزرگ ترین مشکل ما ناکارآمدی و ضعف مسئولان دولتی است