مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-03اقتصادي

سرمای زیر صفر استان زنجان را فرا می گیرد


هواشناسی استان زنجان به باغبانان و کشاورزان زنجانی بابت سرمازدگی محصولات به دلیل کاهش 8 تا 12درجه ای هوا هشدار داده است و از آن ها خواسته است که محصولات خود را از سرما حفظ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم ، همه ساله در بازه زمانی اواخر اسفند تا 15 اردیبهشت ماه به دلیل سردی هوا و بارش های رگباری و همینطور تگرگ محصولات کشاورزی و باغی کشاورزان زنجانی در معرض نابودی قرار دارند؛ از این رو متاسفانه هر ساله بخشی از محصولات کشاورزی زنجان به دلیل سرمازدگی از بین می رود و هزینه های هنگفتی به کشاورزان تحمیل می شود.

البته برخی از کشاورزان نیز با روشن کردن آتش و پوشاندن محصولات کشاورزی از سرمازدگی محصولاتشان جلوگیری می کنند، ولی گاهی اوقات به قدری سرما و همینطور بارش ها شدید می شود که کشاورزان کاری در مقابل آن نمی توانند انجام دهند.

در همین راستا صونا صرفی، سرپرست گروه پیش بینی و پیش آگاهی های جوی هواشناسی استان زنجان ضمن تبریک فرارسیدن سال نو اظهار کرد: امروز بارش های پراکنده استان زنجان را فرا خواهد گرفت و البته این بارش ها با همراه شدن کاهش دما می تواند در ارتفاعات تبدیل به برف شود.

از فردا تا اواخر هفته بارشی در استان نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمای زیر صفر استان زنجان را فرا می گیرد

سرمای زیر صفر استان زنجان را فرا می گیرد