مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-03سياسي

مسجدی که به 150 تولیدکننده و شاغل خانگی وام داد


امام جماعت مسجد حضرت رسول(ص) با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه این مسجد هرساله در تلاش است تا از تولید حمایت کند، گفت: خوشبختانه طی سال های گذشته به طور میانگین به 150 تولیدکننده وام پرداخت شده است.

- حجت الاسلام غلامعلی شجاع منظری، امام جماعت مسجد حضرت رسول(ص) واقع در میدان رسالت در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: یکی از کارکردهای مهم مسجد در طول تاریخ، کارکرد اقتصادی بوده است.

کارکرد اقتصادی مسجد به طور غیرمستقیم است و تأثیری که بیش تر از طریق موعظه و نصیحت و نیز بیان احکام خرید و فروش و انجام کارهای اقتصادی صورت می ‏گیرد و نیز تاکید فراوان فرمایش حضرت رسول اکرم (ص) و ائمه هدی‏ مبنی بر رعایت انصاف و عدالت در انجام معاملات و نیز انجام دادن کار اقتصادی فقط با هدف رضایت خداوند و رفع حوائج و نیاز مسلمانان و نه در نظر گرفتن انگیزه مادی و سودجویانه بوده است و همه این ها زمینه هایی برای ایجاد رقابت سالم و تأثیر در روند معاملات و کارهای اقتصادی هستند.

وی در خصوص تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی و نقش مساجد در این زمینه گفت: با توجه به اینکه چند سال پیاپی رهبر معظم انقلاب روی تولید تاکید دارند به گفته ایشان موفقیت های نسبی حاصل شده است، اما همچنان به قله مطلوب نرسیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجدی که به 150 تولیدکننده و شاغل خانگی وام داد

مسجدی که به 150 تولیدکننده و شاغل خانگی وام داد