مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-03سياسي

طرح آرامش بهاری در امام زادگان تبریز اجرا شد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو تبریز از برگزاری طرح آرامش بهاری در امامزادگان تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو تبریز از برگزاری طرح "آرامش بهاری" در امامزادگان تبریز خبر داد.

حجت الاسلام محمدرضا خلیلی در جمع خبرنگاران، در خصوص این طرح، اظهار کرد: همزمان با تحویل سال جدید و ایام ولادت حضرت مهدی (عج) طرح آرامش بهاری همانند سال های گذشته در جوار امامزادگان استان، در راستای قطب فرهنگی شدن امامزادگان، طبق منویات مقام معظم رهبری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیام اینکه حجت الاسلام والسلمین حسینی، مدیر کل اوقاف استان نظارت ویژه ای بر اجرای این طرح شده و بازدیدهای متعددی از روند اجرای طرح آرامش بهاری در محل امامزادگان انجام می دادند، افزود: این طرح، با حضور کارشناسان بومی و کارشناسان اعزامی از شهر مقدس قم درمحل امامزادگان تبریز به اجرا در آمده است.

وی گفت: در این طرح، برنامه های متنوعی از جمله کمپ پزشکی، درمان رایگان، راه اندازی کاروان های شادی، غرفه های کودکان، غرفه روانشناسی و مشاوره، غرفه های مذهبی، مسابقه نقاشی کودکان و برنامه های متنوع دیگری از 28 اسفند 1399 تا 13 فروردین 1400 در راستای قطب فرهنگی شدن امامزادگان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آرامش بهاری در امام زادگان تبریز اجرا شد

طرح آرامش بهاری در امام زادگان تبریز اجرا شد