مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-03سياسي

تهیه بسته معیشتی نیازمندان حکم جایگزین احکام مرسوم دادگستری آذربایجان غربی شد


رییس شعبه 119 دادگاه کیفری 2 ارومیه از مجازات جایگزین حبس در استان خبر داد و گفت: به جای صدور احکام مرسوم دادگستری و مجازات حبس، متهمان به تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای زندانیان یا افراد نیازمند و تهیه بسته معیشتی برای افرادکرونایی محکوم می شود.

- محسن مرادی اوجقاز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار و 200 حکم جایگزین به جای حکم جزای نقدی در استان صادر شده است و اظهار داشت: با توجه به مهارت، سواد و درآمد پایین ساکنان مناطق حاشیه نشین و لزوم توانمندسازی آنان و تسهیل دسترسی به خدمات اجتماعی، طرح احکام مجازات های جایگزین حبس در مناطق حاشیه نشین با همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در برخی محله های ارومیه اجرا شده است.

وی تصریح کرد: نقش آرای مجازات های اجتماعی جایگزین حبس در توانمند سازی، علاوه بر نقش سنتی تامین نیازها، حمایت و تسهیل در به فعل رساندن توان این اجتماعات است به نحوی که بتوان با حداقل تزریق منابع خارجی از آرای جایگزین های حبس از توان درونی این اجتماعات نهایت استفاده را برد.

رییس دادگاه کیفری 2 شعبه 119 مجتمع شهید بهشتی ارومیه با بیان اینکه بخشی از محکومان مجازات های جایگزین در محلات حاشیه نشین و در معرض آسیب با هدف توانمندسازی و سلامت این محلات به کار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه بسته معیشتی نیازمندان حکم جایگزین احکام مرسوم دادگستری آذربایجان غربی شد

تهیه بسته معیشتی نیازمندان حکم جایگزین احکام مرسوم دادگستری آذربایجان غربی شد