مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-03اقتصادي

صدری: تعطیلی واحدهای صنعتی ناشی از سوء مدیریت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهندس صابر پرنیان، مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران گفت: 1400 واحد صنعتی که در سال های گذشته فعالیت می کردند بنابر دلایلی تعطیل شده بودند، - عضو هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران معتقد است که بیش از 95 درصد علت رکود این واحد های صنعتی به منابع مالی یعنی بانک ها و مسائل مدیریتی برمی گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهندس صابر پرنیان، مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران گفت: 1400 واحد صنعتی که در سال های گذشته فعالیت می کردند بنابر دلایلی تعطیل شده بودند، اما با همت همه دست اندرکاران و اقدامات قانونی و حمایتی به چرخه تولید برگشتند و اشتغال و تولید در این واحد ها به جریان افتاد.

وی با بیان اینکه سهم شهرک های صنعتی استان تهران از این تعداد واحد های تعطیل، 120 واحد بود گفت: خوشبختانه این 120 واحد در سال گذشته به چرخه تولید برگشت.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران متذکرشد: این واحد ها احیا شدند، اما فراموش نکنیم که واحد صنعتی یک موجود زنده است و همیشه باید مراقبت و محافظت شود.

پرنیان تدوین برنامه بلندمدت و استراتژی صنعتی را ضروری و موثر دانست و گفت: ما باید قوانین را طوری وضع کنیم که عملاً منجر به بهبود فضای کسب و کار شود و درمورد صدور مجوز های جدید و آمایش سرزمینی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدری: تعطیلی واحدهای صنعتی ناشی از سوء مدیریت است

صدری: تعطیلی واحدهای صنعتی ناشی از سوء مدیریت است