مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-03سياسي

تولید نیروی انسانی متخصص در سال مانع زدایی و پشتیبانی از تولید


در سال مانع زدایی از تولید و پشتیبانی تولید، نقش ما دانشگاهیان تولید نیروی انسانی متخصص برای نقش آفرینی در ابعاد مختلف جامعه است، - ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در سال مانع زدایی از تولید و پشتیبانی تولید، نقش ما دانشگاهیان تولید نیروی انسانی متخصص برای نقش آفرینی در ابعاد مختلف جامعه است، که باید در این راه تمام تلاش خود را انجام دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، مراسم آغاز سال نو و دیدار نوروزی خانواده دانشگاه فردوسی مشهد با حضور دکتر محمد کافی رییس دانشگاه، هیأت رییسه دانشگاه، جمعی از رؤسای دانشکده ها، مدیران و همکاران دانشگاه در روز شنبه 14 فروردین ماه 1400 در مقابل سازمان مرکزی برگزار شد.

در این مراسم دکتر کافی ضمن تبریک سال جدید و گرامیداشت یاد و خاطره بزرگان، شهدا و علما گفت: امسال سالی است که باید دوباره به شرایط عادی بازگردیم و تلاش کنیم از تجربه موفق دنیای مجازی برای ارائه خدمات بهتر به دانشجویان و دانشگاهیان استفاده کنیم.

رییس دانشگاه ادامه داد: آنچه که بیش از هرچیز ما را نگران و مسئول می کند، شرایط فعلی جامعه است که نیاز به استفاده از دانش دارد و باید به صورت دانش بنیان اداره شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نیروی انسانی متخصص در سال مانع زدایی و پشتیبانی از تولید

تولید نیروی انسانی متخصص در سال مانع زدایی و پشتیبانی از تولید