مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-03سياسي

جوانان برای توسعه کشور منتظر مسئولان نباشند


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان برای پیشرفت و توسعه کشور نباید منتظر مسئولان باشند.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان برای پیشرفت و توسعه کشور نباید منتظر مسئولان باشند.

حجت الاسلام حسن شجاعی صبح امروز (14 فروردین ماه) در همایش جوان آینده که در سالن همایش 9 دی ابهر برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تکیه کشور به ظرفیت و پتانسیل جوانان، عنوان کرد: برای پیشرفت منطقه نباید منتظر مسئولان باشیم.

این مسئول با بیان اینکه ساختارهای تشکیلاتی که در دفاتر نمایندگی در منطقه راه اندازی شده، در راستای حل مشکلات مردم و کمک به آن ها است، بیان کرد: این ساختارها به هیچ عنوان رقیب گروه های مردمی، نخبگان و فرهیختگان نیست، بلکه ظرفیت نماینده را در اختیار مردم قرار می دهد.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه هر گروهی از جوانان و نخبگان حوزه انتخابیه که انگیزه و ایده مناسبی برای پیشرفت منطقه داشته، نباید معطل دیگران بمانند، تصریح کرد: ریل گذار قطاری خواهیم بود که مردم، نخبگان، فرهیختگان و جوانان سوار آن خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان برای توسعه کشور منتظر مسئولان نباشند

جوانان برای توسعه کشور منتظر مسئولان نباشند