مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-03اقتصادي

انتخاب مراکز خلوت تر معاینه فنی از طریق سایت ستادی


مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی تهران گفت: با استفاده از سامانه مدت انتظار که در سایت رسمی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در دسترس است به مراکز معاینه فنی خلوت تر مراجعه کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین مقدم مدیرعامل شرکت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به اینکه سال گذشته، 1 میلیون و 660 هزار دستگاه خودرو به مراکز مراجعه کرده اند گفت: که این میزان مراجعات در مقایسه با سال گذشته تغییر نداشته است.

وی ادامه داد: از آمار اعلامی 1 میلیون و 194 هزار دستگاه خودرو مربوط به مراجعات اول بوده که 17 درصد از آن در آزمون آلایندگی گازهای خروجی از اگزوز، 11 درصد در آزمون هم راستایی چرخ ها ،4 درصد کمک فنر ،13 درصد تست ترمز و 16 درصد عیوب ظاهری مردود شده اند.

در مجموع 36 درصد از خودروها به علت نقص فنی موفق به اخذ معاینه فنی در مراجعه اول شده اند.

مقدم با اشاره به اینکه در سال 99، حدود یک میلیون و 133 هزار گواهی معاینه فنی صادر شده که 283 هزار گواهی آن مربوط به معاینه فنی برتر است.

اظهار داشت: در مجموع در حدود 24 درصد از خودروهای مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی شهر تهران موفق به اخذ معاینه فنی برتر شده و از تخفیف 30 درصدی عوارض تردد در محدوده طرح کاهش و طرح ترافیک استفاده کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب مراکز خلوت تر معاینه فنی از طریق سایت ستادی

انتخاب مراکز خلوت تر معاینه فنی از طریق سایت ستادی