مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-03اجتماعي

اعلام آمار کلی گردشگران نوروزی اصفهان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با تأکید بر اینکه آمار شهروندان اصفهانی حاضر در اماکن تاریخی و تفرجگاه ها را باید از آمار گردشگران جدا دانست، - ایسنا/اصفهان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با تأکید بر اینکه آمار شهروندان اصفهانی حاضر در اماکن تاریخی و تفرجگاه ها را باید از آمار گردشگران جدا دانست، اعلام کرد که از 28 اسفند تا 13 فروردین ماه، حدود 120 هزار گردشگر در سراسر استان اصفهان اقامت داشته اند.

فریدون اللهیاری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آماری که از 28 اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین ماه سال جاری از اقامت گردشگران در استان اصفهان داشته ایم، در حدود 120 هزار نفر بوده و به ترتیب، بیشترین تعداد اقامت در اصفهان، کاشان، خور و بیابانک و نطنز ثبت شده است.

وی ادامه داد: بناهای تاریخی و تأسیسات گردشگری به دستور ستاد مقابله با کرونا، روزهای 12 و 13 فروردین ماه تعطیل بود و اکنون نیز اعلام شده که این لغو فعالیت در شهرستان هایی که وضعیت نارنجی دارند ادامه پیدا کند که در حال بررسی این مسئله هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، در مورد فعالیت واحدهای غیرمجاز اقامتی در نوروز 1400 توضیح داد: پیش تر اعلام شده بود که از نظر ما اسکان و اقامت صرفاً در قالب تأسیسات گردش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمار کلی گردشگران نوروزی اصفهان

اعلام آمار کلی گردشگران نوروزی اصفهان