مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-03اقتصادي

احراز هویت دیجیتال شاه کلید تحول در عرصه هوشمندسازی اقتصاد کشور است


یکی از ضرورت ها و پایه و بنیان تحول دیجیتال در اقتصاد دیجیتال و هوشمند کشور بحث احراز هویت دیجیتال است خدماتی از جنس بانکی ملی یا هر سازمانی که ارائه می دهد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک امروزه اکثر کشورهای در راستای صرفه جویی در زمان و هزینه های رفت وبرگشت یکسری از خدمات آنلاین را ارائه می دهند.

برای اینکه به این هدف عالی دست پیدا کنند از شرکت های استارتاپی و دانش بنیان برای طراحی اپیلیکشن های بهره می جویند تا بتوانند خدمات مناسبی را در اختیار مشتریان خود ارائه دهند.

باید متذکر شد که اپلیکیشن های آنلاین باید از تمامی بسترهای امنیتی برخوردار باشند تا مشتریان به آنها اعتماد کنند.

در این بین بانک ملی ایران برای ارائه خدمات نوین بانکی به تازگی بخش احراز هویت دیجیتال را راه اندازی کرده است که بتواند تمامی خدمات خود را در این بستر ارائه دهد.

گفتنی است نشان بانک یک خدمت مبتنی بر گوشی موبایل است که بر روی اپلیکیشن های ایوا ، بله و بام بانک ملی ایران ارائه می شود.

از این طریق، مشتری بانک با ثبت اثر انگشت، اسکن کارت ملی، ثبت تصویر خود و با یک امضای دستی بر روی صفحه موبایل، هویت خود را ثبت می کند و از آن پس، برای گرفتن همه خدمات بانکی از طریق گوشی تلفن همراه، همین هویت دیجیتالی ملاک عمل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احراز هویت دیجیتال شاه کلید تحول در عرصه هوشمندسازی اقتصاد کشور است

احراز هویت دیجیتال شاه کلید تحول در عرصه هوشمندسازی اقتصاد کشور است