مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-03اقتصادي

مقررات مانع جهش تولید رفع شوند/ تورم قوانین؛ هفت خوان پیچیده برای سرمایه گذاران


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: مقرراتی داریم که مانع جهش تولید است و حجم انبوهی را تشکیل می دهند که باید در سطوح ملی پیگیری شود.

- مهدی عسگری در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص چگونگی تحقق شعار سال مبنی بر تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها اظهار کرد: با توجه به اینکه البرز یک استان صنعتی محسوب می شود در این روزهای ابتدای سال صحبت هایی با مسئولین استان از جمله معاون اقتصادی استانداری البرز، مدیرکل صمت و مدیرعامل شهرک های صنعتی البرز پیرامون مسائل صنایع صورت گرفت.

وی بیان کرد: مقرر شد چند موضوع مورد پایش میدانی قرار بگیرد تا وضعیت صنایع در استان البرز، شرکت های تولیدی و موانعی که پیش روی آنهاست توسط دستگاه های مربوطه احصا شود.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با بیان اینکه هم زمان کارگروه صنعت و اقتصاد مجموعه دفتر بنده در این درباره فعال شده است، تصریح کرد: مشکلات و موانعی که بر سر راه تولیدکنندگان و صنایع است شناسایی می شود و ما به ازای آن پشتیبانی ها و ظرفیت هایی که باید فعال شوند در دستور کار قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه ماحصل بخشی از اقدامات باید در سطح ملی پیگیری شود، خاطرنشان کرد: مقرراتی داریم که مانع جهش تولید است و حجم انبوهی را تشکیل می دهند که باید در سطوح ملی پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقررات مانع جهش تولید رفع شوند/ تورم قوانین؛ هفت خوان پیچیده برای سرمایه گذاران

مقررات مانع جهش تولید رفع شوند/ تورم قوانین؛ هفت خوان پیچیده برای سرمایه گذاران