مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-03بين الملل

رام الله: طرح های استعمارگرایانه اسراییل در حال اجراست


وزارت خارجه فلسطین تأکید کرد که صهیونیست ها همچنان در حال اجرای طرح های استعمارگرایانه در زمینه شهرک سازی هستند و در حال حاضر، این مسئله در غرب «بیت لحم» انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه فلسطین شامگاه جمعه (روز گذشته) با انتشار بیانیه ای، تخریب منازل مردم این کشور توسط نظامیان صهیونیست را محکوم کرد.

رام الله با اشاره به این تخریبها که در اراضی اشغالی فلسطین به ویژه در قدس و اطراف آن و مناطق ج صورت گرفته است، از جامعه بین الملل خواست که این جنایات را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صفا در بیانیه این وزارتخانه آمده است، گزارشهای بسیاری درباره این جنایات وجود دارد که آخرین مورد آن، گزارشی است که دفتر امور انساندوستانه سازمان ملل متحد (اوچا) منتشر کرده است.

در این گزارش آمده است که صهیونیستها طی دو هفته گذشته، 26 ساختمان را در کرانه باختری، تخریب یا اشغال کرده اند و در پی این اقدام، 34 شهروند از جمله 15 کودک آواره شدند.

رام الله تصریح کرد، صهیونیستها همچنان در حال اجرای طرحهای استعمارگرایانه در زمینه شهرک سازی هستند و در حال حاضر، این مسئله در غرب بیت لحم انجام می شود.

وزارت خارجه فلسطین با اشاره به افزایش آواره کردن مردم فلسطین در مناطق ج، تصریح کرد، صهیونیستها همچنان به صورت مداوم در حال تخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رام الله: طرح های استعمارگرایانه اسراییل در حال اجراست

رام الله: طرح های استعمارگرایانه اسراییل در حال اجراست