مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-03سياسي

2 تا 5 سالگی سن طلایی تشخیص اختلال اوتیسم


فرزاد گوهردهی سن 2 تا 5 سالگی را به عنوان سن طلایی تشخیص اختلال اوتیسم دانست و از ارائه خدمات تخصصی آموزشی و توانبخشی به حدود 250 فرد دارای اختلال طیف اتیسم و خانواده های آنان در 6 مرکز موجود در سطح استان خبر داد.

- فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه در تقویم بین المللی دوم آوریل مصادف با 13 فروردین به نام روز جهانی اتیسم است، گفت: این روز درجهت گرامیداشت فرشته های کوچکی که مصداق و تجلی بارز حکمت و رحمت پروردگارند و همچنین تکریم از همت عالی و ایستادگی خانواده هایی که با شکوه هر چه تمام، غلبه اراده بر ناتوانی ها را به منصه ظهور رسانده اند، نامگذاری شده است.

وی روز جهانی اتیسم را فرصت خوبی برای آگاه سازی عموم جامعه و بازبینی اقدامات انجام شده در راستای احیای حقوق افراد دارای اختلال طیف اتیسم، فراهم سازی بهینه تر زمینه های لازم برای شکوفایی استعدادهای این افراد و گسترش چتر حمایت های قانونی از آنان برشمرد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه شعار امسال روز اتیسم “فراگیری در محیط کار؛ چالش ها و فرصت ها در جهانی پسا همه گیر” است، ادامه داد: با توجه به شعار امسال روز اوتیسم، زمینه سازی مناسب جهت استقلال و مشارکت اجتماعی این افراد در دوران بزرگسالی بیش از پیش مهم و ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 تا 5 سالگی سن طلایی تشخیص اختلال اوتیسم

2 تا 5 سالگی سن طلایی تشخیص اختلال اوتیسم