مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 03:102021-04-02سياسي

رشد 27 درصدی عملکرد بیمه روستاییان و عشایر در اردبیل


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل گفت: عملکرد صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان استان اردبیل در یک سال اخیر در مقایسه با سال های قبل 27 درصد رشد نشان می دهد.

- ایسنا/اردبیل مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل گفت: عملکرد صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان استان اردبیل در یک سال اخیر در مقایسه با سال های قبل 27 درصد رشد نشان می دهد.

رضا عبداللهی در مراسم اعطای حکم بازنشستگی تعدادی از اعضای صندوق در روستای شام اسبی اردبیل اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به سال تولید، پشیبانی ها و مانع زدایی هاست صندوق حمایت همه جانبه را از کانون های تولید در مناطق روستایی و عشایری انجام می دهد و به تداوم نهضت توسعه بیمه ای کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال 1400 صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل اقدام به برپایی یک هزار و 400 میز خدمت در مناطق روستایی و عشایری استان اردبیل می کند تا به تلاشگران عرصه اقتصاد مقاومتی و استقلال و خودکفایی تولید کمک کرده و از آنها پشتیبانی کند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل ادامه داد: همچنان 120 هزار نفر از افراد واجد شرایط در مناطق روستایی و عشایری تحت پوشش هیچ صندوق بیمه ای نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 27 درصدی عملکرد بیمه روستاییان و عشایر در اردبیل

رشد 27 درصدی عملکرد بیمه روستاییان و عشایر در اردبیل