مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 03:002021-04-02پزشكي

45 بیمار اوتیسم تحت پوشش بهزیستی استان سمنان هستند


مدیرکل بهزیستی استان سمنان از تحت پوشش بودن 45 بیمار مبتلابه اوتیسم در استان خبر داد و گفت: خدمات توانبخشی هم زمان با سایر معلولان به این افراد نیز ارائه می شود.

- علیرضا ایزد پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه 45 بیمار اوتیسم تحت پوشش بهزیستی استان سمنان قرار دارند، ابراز داشت: این افراد همه خدماتی که به جامعه هدف داده می شود را دریافت می کنند با این تفاوت که بیماران اوتیسم به دلیل اختلال در برقراری ارتباط و مشکلات زبان و گفتار نیاز به درک بیشتری توسط جامعه دارند.

وی بابیان اینکه دو مرکز اوتیسم در سمنان و شاهرود به این افراد خدمات لازم را ارائه می دهند، افزود: افراد اوتیسم در این مراکز مهارت های اجتماعی و چگونگی برقراری ارتباط را فرامی گیرند تا بتوانند زندگی مستقل داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه برخی از افراد اوتیسم دارای نبوغ خاصی هستند که می تواند در آینده آن ها نقش مهم داشته باشد، ابراز داشت: افراد اوتیسم می توانند مهارت های لازم را کسب کنند لذا تلاش می شود تا از طریق مربیان آن ها بتوانند استعدادهای خود را شکوفا سازند.

ایزد پور بابیان اینکه برخی بیماران اوتیسم استان هنوز تحت پوشش بهزیستی نیستند، تصریح کرد: از این افراد و خانواده های آن ها درخواست می شود تا فرزند خود را به بهزیستی شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 بیمار اوتیسم تحت پوشش بهزیستی استان سمنان هستند

45 بیمار اوتیسم تحت پوشش بهزیستی استان سمنان هستند