مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-02سياسي

شهید محمد مولوی: مبادا ضعف ملت حربه ای برای ضربه زدن منافق شود


شهید محمد مولوی در وصیت نامه خود آورده است: خانواده محترم شهدا در مرگ عزیزان خود ضعف نشان ندهید زیرا ضعف ما حربه ای است برای منافقین که با آن بر پیکر انقلاب جوان و اسلام ضربه بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید محمد مولوی: بسم الله الرحمن الرحیم درود و سلام به امام امت خمینی کبیر، این حامی مستضعفان و قلب تپنده تاریخ معاصر ایران و درود بر شهدا که با خون خود این نهال نو پای انقلاب را آبیاری کردند.

اکنون که در حال نوشتن این وصیت نامه  هستم احساس می کنم که لحظاتی نه چندان دور به معبود همیشگی خود می پیوندم آن کس که همیشه مرا طلبیده و قصه جهاد را در فطرتم نهاده است لذا اینک پیامی چند برای ملتم و ملتهای تحت ستم می فرستم و آن این است: مادر فداکار و مهربان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید محمد مولوی: مبادا ضعف ملت حربه ای برای ضربه زدن منافق شود

شهید محمد مولوی: مبادا ضعف ملت حربه ای برای ضربه زدن منافق شود