مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 22:452021-04-02ورزشي

پایان نژادپرستی در فوتبال؟


فوتبال پر از افرادی است که از نژاد پرستی آسیب دیده اند و همچنین افرادی که چه خواسته و چه ناخواسته آسیب رسانده اند.

همیشه افرادی بوده اند که با ابزار و روش های مختلف با انواع گوناگون نژاد پرستی مبارزه کرده اند اما این تلاش ها چقدر تاثیر داشته است ؟ - فوتبال پر از افرادی است که از نژاد پرستی آسیب دیده اند و همچنین افرادی که چه خواسته و چه ناخواسته آسیب رسانده اند.

همیشه افرادی بوده اند که با ابزار و روش های مختلف با انواع گوناگون نژاد پرستی مبارزه کرده اند اما این تلاش ها چقدر تاثیر داشته است ؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هرگاه از زشتی های فوتبال صحبت می کنیم یکی از مسائلی که به ذهن می رسد نژاد پرستی است.

شدت گرفتن نژادپرستی در فوتبال باعث شده تا نهادهای نظارتی فدراسیون های فوتبال با حساسیت بیشتری این مسئله را پیگیری کنند در سال های نه چندان دور نژاد پرستی آنقدر در فوتبال پررنگ بود که کارلوس آلبرتو برزیلی وقتی در سال 1916 به تیم فوتبال فلومیننزه پیوست مجبور بود برای سفید کردن رنگ پوستش از پودر استفاده کند تا بتواند فوتبال بازی کند اما وقتی پودرها از صورتش پاک می شد مورد تمسخر هوادان قرار می گرفت.

سال ها بعد هواداران فوتبال در برزیل اشیاء مختلفی به سوی یکی از اعضای سیاه پوست کادر پزشکی پرتاب کردند تا مشخص شود حتی فعالیت های افرادی مثل ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نژادپرستی در فوتبال؟

پایان نژادپرستی در فوتبال؟