مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 22:002021-04-02بين الملل

هشدار وزیر دفاع یمن به عربستان سعودی درباره ادامه تجاوزگری ها


وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در صنعاء تاکید کرد که اگر ائتلاف سعودی بخواهد به حماقت خود در تجاوز علیه یمن ادامه دهد راهبرد موسوم به2 «درد بزرگ» به اجرا گذاشته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی تاکید کرد:  رهبر انقلاب یمن گزینه های نظامی را در برابر متجاوزان از روز نخست وضع کرده است و پایان این نبرد با پیروزی کسانی همراه دانسته است که بر خداوند توکل می کنند.

العاطفی گفت: رزمندگان یمنی توانستند نقش هایی از فنون نظامی را در برابر دشمن طراحی کنند که نیروهای متجاوز را در میدان نبرد غافلگیر کرده است.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد: با وجود اینکه نیروهای مسلح با ضربات غافلگیری روبه رو شدند، اما فرماندهی نیروهای مسلح با ابتکار عمل های خوب توانست از تلفات ناشی از ضربات دشمن بکاهد.

وی افزود: طی سال های نخست تجاوز علیه یمن مراحمل مهمی در سطح بازسازی نیروهای مسلح محقق شد و دستاردوهای بزرگی همزمان با دستاوردهای میدانی حاصل شد و با سرعت به سمت تولید سلاح سبک و متوسط رفتیم به گونه ای که انگیزه ای برای تولید سلاح بازدارندگی راهبردی ایجاد شد.

العاطفی گفت: موشک های بالستیک و بالدار و ورود پهپادها به خط نبرد و سامانه های دفاع هوایی و سامانه های دریایی عواملی بودند که جهشی را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزیر دفاع یمن به عربستان سعودی درباره ادامه تجاوزگری ها

هشدار وزیر دفاع یمن به عربستان سعودی درباره ادامه تجاوزگری ها