مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 20:252021-04-02بين الملل

چرا «گاندو2» نیمه کاره ماند؟/ امینی: سریال گاندو «دروغ» نبوده و نیست


درحالی که فصل دوم مجموعه «گاندو» یکباره به پایان رسید و سریال نیمه تمام ماند، تهیه کننده این سریال اعلام کرد که «گاندو» دروغ نبوده و نیست و اسناد و مدارکی که پشتوانه پژوهشی نگارش فیلم نامه بوده را در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

- ، پیام دهکردی، وحید رهبانی و .

در آن ایفای نقش کردند و داستان آن برگرفته از یک پرونده امنیتی بود که به قلم آرش قادری نوشته شده بود.

  گاندو تصویرگر پرونده جیسون رضاییان خبرنگار دو تابعیتی ایرانی _آمریکایی بود که از سال 83 در ایران مشغول به کار می شود و سال 88 پس از نا آرامی ها کشور را ترک و به آمریکا می رود و سال 1391 بار دیگر به ایران بازمی گردد، اما این بار با پوشش خبرنگار روزنامه واشنگتن پست که نامی آشنا و معتبر در عرصه رسانه ای جهان به شمار می رود.

سرانجام رضاییان در پی اقدامات جاسوسی ضد امنیت ایران در تیر ماه سال 93 در اوج مذاکرات هسته ای بازداشت و یک سال و نیم بعد یعنی در دی ماه 94 یک پای مبادله تاریخی ایران و آمریکا می ‍شود و درست در روز اجرایی شدن برجام وی در مبادله تاریخی زندانیان بین ایران و آمریکا، آزاد می شود.

  این سریال با توجه به اینکه اولین سریال در حوزه امنیتی به شمار می رفت که یک داستان واقعی را دستمایه خود قرار داده، با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان همراه شد و ادامه چنین روشنگری هایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «گاندو2» نیمه کاره ماند؟/ امینی: سریال گاندو «دروغ» نبوده و نیست

چرا «گاندو2» نیمه کاره ماند؟/ امینی: سریال گاندو «دروغ» نبوده و نیست