مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 20:202021-04-02اقتصادي

صدور مجوز 15 کارگاه صنایع دستی در زنجان


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: 15 فقره پروانه تولید کارگاهی صنایع دستی برای متقاضیانی که دارای تخصص، تجربه و آشنایی به فرآیند تولید و توانایی ساخت محصول در یکی از رشته های صنایع دستی بوده اند صادر شده است.

- الناز خدایی فرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 55 رشته صنایع دستی در استان وجود دارد و جوانان در هر یک از رشته های مورد علاقه خود می توانند با کسب آموزش های لازم وارد فضای کسب وکار با کمترین سرمایه گذاری شوند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: از این تعداد صنایع دستی فعال و زنده زنجان چاقو، ملیله، فرش بیدگینه، مسگری، چاروق دوزی، حاکی روی مس، گیوه بافی از اصلی ترین صنایع دستی به شمار می روند.

وی افزود: زنجان دارای صنایع دستی مختلف و منحصر به فردی در زمینه ملیله کاری، چاقوسازی و مسگری است و کیفیت و تنوع تولید محصول در این عرصه، موجب ورود مسؤولان صنایع دستی برای ثبت نام زنجان به عنوان پایتخت صنایع دستی فلزی کشور و در نهایت جهان شده است.

خدایی فرد گفت: در طول سال 99 تعداد یک هزار و 257  فقره پروانه تولید انفرادی و 15 فقره پروانه تولید کارگاهی صنایع دستی برای متقاضیانی که دارای تخصص، تجربه و آشنایی به فرایند تولید و توانایی ساخت محصول در یکی از رشته های صنایع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز 15 کارگاه صنایع دستی در زنجان

صدور مجوز 15 کارگاه صنایع دستی در زنجان