مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 19:252021-04-02سياسي

تداوم طرح شهید سلیمانی برای جلوگیری از موج جدید کرونا


ناظر اجرایی طرح محله محور شهید سلیمانی در قم از لزوم تقویت و تداوم این طرح در سراسر کشور بویژه برای جلوگیری از موج جدید بیماری کووید19 سخن گفت.

- علی ابرازه امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که نخستین تشخیص ویروس دنبال می شود تا هم تشخیص سریع تر خود بیماران را در این طرح محله محور و هم رهگیری اطرافیان این افراد مدّ نظر باشد.

وی اضافه کرد: تردیدی نیست که تداوم اجرا و تقویت طرح شهید سلیمانی می تواند از ورود بخش های مختلف کشور به امواج جدید بیماری کووید19 جلوگیری کند.

ابرازه در عین حال به اجرای این طرح در استان قم اشاره و اذعان کرد: خوشبختانه روند رهگیری بیماران و انجام نمونه گیری های لازم بویژه تست رپید در استان قم روند صعودی را نشان می دهد که این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

ناظر اجرایی طرح محله محور شهید سلیمانی در قم سپس به افزایش نمونه های مثبت در استان در چند هفته اخیر پرداخت و گفت: این امر هم به دلیل چرخش بیشتر ویروس در پی انجام سفرهای نوروزی و هم به دلیل فعالیت بیشتر تیم های نظارتی و رهگیری در طرح شهید سلیمانی با هدف کشف سریع تر بیماران احتمالی رخ داده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد فعالیت تیم های نظارتی، مراقبتی و حمایتی طرح شهید سلیمانی در استان قم بویژه در موضوع رهگیری بیماران برای جلوگیری از ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم طرح شهید سلیمانی برای جلوگیری از موج جدید کرونا

تداوم طرح شهید سلیمانی برای جلوگیری از موج جدید کرونا