مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 16:452021-04-02سياسي

نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی استان سمنان در اولین هفته کاری بعد از سیزده بدر


معاون استاندار سمنان با اشاره به رنگ بندی های کرونایی جدید در این استان، نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی و حضور کارکنان این استان در محل خدمت در طی هفته پیش رو را اعلام کرد.

- ایسنا/سمنان معاون استاندار سمنان با اشاره به رنگ بندی های کرونایی جدید در این استان، نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی و حضور کارکنان این استان در محل خدمت در طی هفته پیش رو را اعلام کرد.

‍ ‍ ✅ طی بخشنامه ای به ادارت کل استان اعلام شد : 🔴 نحوه ی فعالیت دستگاههای اجرایی و حضور کارکنان در محل خدمت در طی هفته ی آینده فاطمه منصوری ، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با ارسال بخشنامه ای به ادارات کل استان نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی و حضور کارکنان در محل خدمت را در هفته آینده اعلام کرد .

وی از وضعیت رنگ بندی نارنجی برای شهرستان های سمنان، شاهرود و دامغان خبر داد و افزود: پنج شهرستان دیگر استان در وضعیت رنگ بندی زرد کرونایی هستند.

معاون استاندار سمنان با اشاره به آغاز به کار دستگاه های اجرایی بعد از تعطیلی روز طبیعت گفت: وضعیت حضور کارکنان دستگاههای اجرایی در هفته آتی از 14 فروردین ماه 1400 لغایت 20 فروردین ماه 1400 منطبق با وضعیت جدید اعلام شده برای هر شهر و رعایت بند 4 بخشنامه شماره 374899 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی استان سمنان در اولین هفته کاری بعد از سیزده بدر

نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی استان سمنان در اولین هفته کاری بعد از سیزده بدر