مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 12:202021-04-02سياسي

راه اندازی کاروان های شادی ویژه روز طبیعت در هرمزگان


معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان از راه اندازی کاروان های شادی در روز طبیعت و حرکت آن ها در سطح محلات و همچنین بقاع متبرکه روستایی برای اجرای برنامه هایی همچون سرود، - ایسنا/هرمزگان معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان از راه اندازی کاروان های شادی در روز طبیعت و حرکت آن ها در سطح محلات و همچنین بقاع متبرکه روستایی برای اجرای برنامه هایی همچون سرود، تواشیح و همخوانی خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی آزادی در گفت وگو با ایسنا، به ارائه گزارشی از اجرای طرح آرامش بهاری در استان پرداخت و اظهار کرد: این طرح در بیش از 20 بقعه متبرکه شاخص استان از 28 اسفند 99 در حال اجراست و تا 14 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های شاخص ما در طرح آرامش بهاری، راه اندازی کاروان های شادی در مناسبت های مختلف در محلات بوده و بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

این کاروان ها در روز طبیعت نیز به صورت ویژه در سطح محلات و همچنین بقاع متبرکه روستایی به اجرای برنامه هایی همچون سرود، تواشیح و همخوانی می پردازند.

معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان افزود: یکی دیگر از برنامه های شاخص ما در قالب این طرح، برپایی خیمه های معرفت با موضوعات انتظار، مهدویت، چندرسانه ای، مشاوره و کودک و نوجوان با حضور روحانیون و کارشناسان مذهبی بوده که خوشبختانه با استقبال خوب مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کاروان های شادی ویژه روز طبیعت در هرمزگان

راه اندازی کاروان های شادی ویژه روز طبیعت در هرمزگان