مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-02سياسي

بازتاب کارگاه مجازی حفاظت از منظر شهری تاریخی در سایت یونسکو


مدیر پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی یزد از انعکاس کارگاه برگزارشده توسط پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی یزد در سایت رسمی یونسکو خبر داد.

- بازتاب کارگاه مجازی "حفاظت از منظر شهری تاریخی" در سایت یونسکو ایسنا/یزد مدیر پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی یزد از انعکاس کارگاه برگزارشده توسط پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی یزد در سایت رسمی یونسکو خبر داد.

محسن عباسی هرفته در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این که کارگاه مجازی حفاظت از منظر شهری تاریخی در سایت رسمی یونسکو منتشر شده است، اظهار کرد: در این کارگاه مجازی که اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، 150 نفر شرکت کردند.

وی در مورد مباحث صحبت شده در این کارگاه تصریح کرد: در این کارگاه مبانی نظری منظر شهری تاریخی و مصادیق عملی آن در دو شهر میراث جهانی یزد و جرج تاون مالزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عباسی هرفته با اشاره به سخنرانی وی به عنوان استاد دانشگاه در این کارگاه گفت: سخنرانانی شامل پرستو عشرتی استاد دانشگاه تهران،، بهداد علیزاده استاد دانشگاه فردوسی مشهد و محمد حجازسحری عضو پایگاه میراث جهانی جرج تاون و امین طباطبایی دبیر نشست و عضو پایگاه میراث جهانی یزد نیز سخنرانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب کارگاه مجازی حفاظت از منظر شهری تاریخی در سایت یونسکو

بازتاب کارگاه مجازی حفاظت از منظر شهری تاریخی در سایت یونسکو