مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-02سياسي

گزارش 46 مورد حادثه در ایام نوروز به هلال احمر استان مرکزی


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اینکه 46 مورد حادثه در ایام نوروز 1400 به این جمعیت گزارش شده است، گفت: خدمات حوزه امداد و نجات این جمعیت تا 15 فروردین ادامه دارد.

- علیرضا محمودی در گفت وگو با راهنمایی و ترغیب می کردند.

وی ادامه داد: این اقدام در قالب طرح های عامران سلامت و ناظران سلامت صورت گرفته است و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد که خوشبختانه این طرح مورد استقبال مردم استان قرار گرفته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: در طرح عامران و ناظران سلامت برای هر شهرستان استان سه تیم در نظر گرفته شد که در مجموع 60 نفر از نیروی بخش جوانان سازمان هلال احمر استان مرکزی در این طرح مشارکت کرده اند.

محمودی عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات این سازمان در ایام نوروز در حوزه امداد و نجات بوده است که بالغ بر 13 پایگاه امداد و نجات جاده ای در استان این سازمان دایر و فعال کرد و این پایگاه فعالیت خود را از 25 اسفند سال گذشته آغاز و تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه خواهند داد.

وی گفت: مرکز EOC(مرکز کنترل و هماهنگی عملیات های فوریتی) هلال احمر بطور 24 ساعته در استان فعال است و مردم می توانند در صورت بروز مشاهده حادثه و تصادفی گزارش آن را به این مرکز از طریق سامانه 112 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش 46 مورد حادثه در ایام نوروز به هلال احمر استان مرکزی

گزارش 46 مورد حادثه در ایام نوروز به هلال احمر استان مرکزی