مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-02بين الملل

هشدار اندیشکده آمریکایی درباره قدرت فزاینده انصارلله یمن


یک اندیشکده آمریکایی با بررسی قدرت موشکی و پهپادی یمن، از دولت جو بایدن خواست تا از تمام ابزارهای ممکن برای ممانعت از قدرت یابی بیشتر انصارالله یمن استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اندیشکده مطالعات خاور نزدیک واشنگتن در مقاله ای به قدرت با عنوان حزب الله جنوب یاد شده و نویسنده تلاش کرده تأثیرات موشک ها و پهپادهای یمنی را بر منافع آمریکا در منطقه مورد بررسی قرار دهد.

به نوشته این تحلیلگر آمریکایی، ایالات متحده باید به حوثی ها به عنوان بازیگری که می توانند جنگ را به خارج از مرزهای یمن بکشانند، نگاه کند.

میزان قدرت موشکی و پهپادی یمن بنا بر این گزارش، یگان موشکی ارتش یمن در 25 مارس گذشته توانست با 18 پهپاد و هشت موشک بالستیک اهداف نفتی اندیشه کنند.

او در خصوص مراحل پیش رو در عملیات موشکی نیروهای یمنی نوشت که طبق نمایش دستاوردهای تسلیحاتی در 12 ماه مارس در صنعاء، به نظر می رسد که حوثی ها در حملات آتی خود بر روی میزان دقت اصابت موشک های برد متوسط تمرکز کنند و اگر دقت و برد موشک ها اندکی افزایش یابد، پایگاه هوایی خمیس مشیط عربستان به عنوان عقبه هوایی نیروی های دولت هادی در مأرب تعطیل خواهد شد.

همچنین در مراحل آتی با پهپاد صماد-4 روبه رو خواهیم بود که یک پهپاد تهاجمی است که می تواند اهداف وسیعی را از قبیل ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار اندیشکده آمریکایی درباره قدرت فزاینده انصارلله یمن

هشدار اندیشکده آمریکایی درباره قدرت فزاینده انصارلله یمن