مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-02بين الملل

درخواست دو سناتور دموکرات از بایدن برای بازگشت فوری به برجام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کریس مورفی و رو کانا سناتور های دموکرات در اشاره به بن بست ایجاد شده میان آمریکا و ایران در خصوص برجام، - کریس مورفی و رو کانا سناتور های دموکرات ضمن اشاره به شکست صد در صدی سیاست فشار حداکثری دولت سابق آمریکا، از جو بایدن خواستند بدون اتلاف وقت گام های اول برای بازگشت به برجام و لغو این سیاست را بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کریس مورفی و رو کانا سناتور های دموکرات در اشاره به بن بست ایجاد شده میان آمریکا و ایران در خصوص برجام، از دولت بایدن خواستند برای برداشتن گام های اول به منظور بازگشت به برجام ابراز تمایل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجروزالم پست ، مورفی روز چهارشنبه در وبیناری گفت به همراه سناتور تیم کین در حال نوشتن نامه ای است که روشن می کند حمایت قابل توجهی در سنای آمریکا از رویکرد پایبندی دوجانبه وجود دارد.

وی با باین این که دونالد ترامپ به توصیه کسانی که مخالف برجام بودند گوش داد، افزود: او فهرستی شامل 12 تقاضا را مقابل ایران قرار داد که برنامه هسته ای، برنامه موشکی و حمایت از حماس را شامل می شد و بعد منتظر ماند و ماند و ماند.

نه تنها ایران درباره هیچ یک از آن 12 موضوع که دولت ترامپ فهرست کرده بود، پای میز مذاکره نیامد، بلکه برنامه تحقیقات هسته ای خود را مجدداً آغاز کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دو سناتور دموکرات از بایدن برای بازگشت فوری به برجام

درخواست دو سناتور دموکرات از بایدن برای بازگشت فوری به برجام