مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-02سياسي

مقررات گذاری و مقررات زدایی در تولید انجام شود


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای حمایت از تولید، پشتیبانی ها و موانع زدایی ها مقررات گذاری و مقررات زدایی در بحث تولید اتفاق بیافتد.

- مصطفی طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ایران یک کشور تحریم پذیر است و علت آن تک محصولی بودن تولیدات ایرانی و خام فروشی است.

نماینده مردم زنجان و طارم در ضربه زیادی به اقتصاد وارد کرده است، ادامه داد: با مانع زدایی می توان تاحدودی از این خسارت ها را جبران کرد.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق درآمدهای مالیاتی نیاز به اشتغال در کشور وجود دارد، اضافه کرد: با افزایش تولید می توان مانع ایجاد رکودی به عنوان رکودی تورمی شد.

طاهری با بیان اینکه نیاز ارزی کشور را با ایجاد اشتغال و صادرات می توان فراهم کرد، عنوان کرد: با تولید می توان ارزش پول ملی را حفظ کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موانع زدایی ها باید آسیب شناسی شود تا گرفتار رانت نشویم، تاکید کرد: پشتیبانی باید به افزایش بهره وری منجر و تبدیل به تولید شود و در این زمینه باید اهداف بلند مدت و سند استراتژیک برای حمایت داشته باشیم.

وی گفت: باید برای حمایت از تولید، پشتیبانی ها و موانع زدایی ها مقررات گذاری و مقررات زدایی در بحث تولید اتفاق بیافتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقررات گذاری و مقررات زدایی در تولید انجام شود

مقررات گذاری و مقررات زدایی در تولید انجام شود