مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-02حوادث

روشن کردن آتش در جنگل جرم است/ تخلفات را به 139 و 1504 گزارش دهید


فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: دو سامانه تلفنی 139 و 1504 آماده دریافت گزارش های مردمی از وقوع تخلفات احتمالی در جنگل ها و مراتع است.

سرهنگ علی عباس نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه از ابتدای تعطیلات نوروز نیروهای یگان حفاظت سازمان جنگل ها درحالت آماده باش هستند، اظهار کرد: متاسفانه طی 10 روز ابتدایی فروردین ماه بیش از 30 فقره آتش سوزی در جنگل های کشور داشتیم که البته با حضور به موقع نیروها جلوی گسترش آتش گرفته شد.

وی با بیان اینکه تعداد وقوع آتش در جنگل های کشور نسبت به سال گذشته بیشتر شده است، تصریح کرد: علت وقوع تمام این آتش سوزی ها بی توجهی گردشگران بوده است.

به طورکلی براساس توصیه های وزارت بهداشت و برای جلوگیری از ابتلا به کرونا لازم است که کلیه افراد در روز طبیعت در خانه های خود بمانند و از حضور در مناطق شلوغ خودداری کنند؛ اما به هرحال اگر عده ای از افراد طی این ایام به جنگل و طبیعت مراجعه می کنند باید نکاتی را برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به عرصه های منابع طبیعی رعایت کنند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور ادامه داد: براساس قانون روشن کردن آتش در جنگل جرم است و اگر نیروهای ما با چنین موردی روبه رو شوند، برخورد قانونی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشن کردن آتش در جنگل جرم است/ تخلفات را به 139 و 1504 گزارش دهید

روشن کردن آتش در جنگل جرم است/ تخلفات را به 139 و 1504 گزارش دهید