مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-02بين الملل

در صورت پیروزی حماس در انتخابات، روابط با تشکیلات خودگردان متوقف می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ژنرال کمیل ابورکن هماهنگ کننده اقدامات کابینه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، شامگاه روز پنجشنبه، - هماهنگ کننده اقدمات کابینه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی ضمن درخواست عدم اجازه به برگزاری انتخابات فلسطینیان در قدس شرقی، هشدار داد که در صورت پیروزی حماس در این انتخابات، روابط با تشکیلات خودگردان متوقف خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ژنرال کمیل ابورکن هماهنگ کننده اقدامات کابینه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، شامگاه روز پنجشنبه، در گفتگو با شبکه عبری زبان کان به موضوع مشارکت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در انتخابات فلسطین پرداخت.

وبگاه شبکه صهیونیستی آی24 به نقل از کان گزارش داد که این مقام خواستار عدم اجازه به تشکیلات خودگردان فلسطین برای اجرای انتخابات در قدس شرقی شده است.

مطابق با این گزارش، ابورکن هشدار داده است که در صورت پیروزی حماس در انتخابات فلسطین، اسراییل هماهنگی های امنیتی با تشکیلات [خودگران]فلسطین و تمام روابط با آن را متوقف خواهد کرد .

محافل رژیم صهیونیستی پیش بینی می کنند که حماس بتواند 40 درصد آراء را به خود اختصاص دهد و جنبش فتح نیز حائز 60 درصد آراء باشد؛ اما تجربه سال 2006 نشان داد که بر خلاف پیش بینی صهیونیست ها، حماس می تواند پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت پیروزی حماس در انتخابات، روابط با تشکیلات خودگردان متوقف می شود

در صورت پیروزی حماس در انتخابات، روابط با تشکیلات خودگردان متوقف می شود