مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-02سياسي

آغاز نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان


نام نویسی از داوطلبان انتخابات دومین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در چهار استان کشور از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) آغاز شد تا سرنوشت 6 کرسی خالی این مجلس در 28 خردادماه 1400 مشخص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در استان های تهران، خراسان رضوی، قم و ماندران برگزار می شود و داوطلبان از امروز می توانند برای نام نویسی به ستاد انتخابات کشور و فرمانداری های تهران، مشهد، قم و ساری مراجعه کنند.

با توجه به ارتحال آیت الله محمدعلی تسخیری، آیت الله سید هاشمی بطحایی و آیت الله ابراهیم امینی نجف آبادی در حوزه انتخابیه استان تهران، انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در این استان برای تعیین تکلیف سه کرسی خالی برگزار خواهد شد.

همچنین با توجه به ارتحال آیت الله محمدتقی مصباح یزدی نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه، جایگزین وی را مشخص می کند.

در حوزه های انتخابیه استان قم و استان مازندران نیز با توجه به ارتحال آیت الله محمد یزدی و آیت الله نورالله طبرسی، انتخابات میاندوره ای برای تعیین جایگزین آنان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان

آغاز نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان