مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-02پزشكي

افزایش 60 درصدی تصادفات نوروزی در سیستان و بلوچستان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تصادفات جاده ای ایام نوروز در محورهای برون شهری استان سیستان و بلوچستان نسبت به مشابه سال گذشته 60 درصد افزایش داشته است.

- سید مهدی طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: در ایام تعطیلات عید نوروز امسال 390 فقره تصادف در محورهای مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان رخ داده است.

معاون بهداشت و درمان علوم پزشکی زاهدان افزود: در این حوادث رانندگی طی این مدت 36 نفر فوت شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل که 4 مورد بوده رشد 8 برابری را نشان می دهد.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت 460 فقره تصادف نیز در محورهای درون شهری استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد رشد داشته است.

طباطبایی با اشاره به اینکه، پیشگیری از وقوع حوادث جاده ای یک ضرورت اجتناب ناپذیر اجتماعی است، گفت: بیشترین میزان وقوع حوادث رانندگی در فاصله 30 کیلومتری شهرها اتفاق می افتد.

وی تصریح کرد با توجه به استقرار روستاها و مراکز جمعیتی در حاشیه محور خاش- زاهدان تصادف با عابر پیاده و موتور سیکلت به کرات در این محور اتفاق می افتد همچنین بخش دیگری از تصادفات و حوادث رانندگی استان در محورهای روستایی و فرعی به وقوع می پیوندد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 60 درصدی تصادفات نوروزی در سیستان و بلوچستان

افزایش 60 درصدی تصادفات نوروزی در سیستان و بلوچستان