مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 19:502021-04-01اقتصادي

تمامی مکان های گردشگری چاروسا فردا تعطیل هستند/مردم سیزده بدر در خانه بمانند


تمامی مکان های گردشگری چاروسا فردا تعطیل هستند.

- شرمت الله داربام در گفتگو با خبرنگار فارس در چاروسا با تبریک در چاروسا داریم تاکید کرد: ورود غیربومی ها در روزهای گذشته و بازار شهر قلعه رییسی سبب شد تا هفته های آینده سختی در چاروسا داشته باشیم به نحویی که در روزهای گذشته تعداد آمار کرونایی در این منطقه به شدت افزایش یافته است.

بخشدار چاروسا در خصوص وضعیت روز سیزده بدر در چاروسا هم بیان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته تمامی مکان های گردشگری و پارک ها سطح شهر روز سیزده بدر تعطیل و مدیریت خواهند شد تا کسی تجمع نکند.

وی افزود: از اوایل صبح سیزده بدر تمامی ورودی و خروجی شهر قلعه رییسی و همچنین مکان های ورودی و خروجی سطح بخش ایست بازرسی و ورود و خروج ممنوع می شود.

داربام تاکید کرد: مکان های همچون امامزاده سید محمود(ع)، آبشار کمردوغ، ادرج، الگن المور و چشمه چنار این بخش فردا در چاروسا ورود و خروج آنها ایست بازرسی و ورود و خروج امکان نخواهد داشت و امیدواریم مردم هم رعایت کنند و همچون سال گذشته در خانه ها و در حیات منازل خود و پشت بام ها سیزده بدر خود را بگذرانند.

رییس شورای اداری چاروسا در پایان با بیان اینکه تمامی تذکرات و تاکیدات به سود سلامتی مردم است و مردم باید از این تاکیدات استقبال کنند خاطرنشان کرد: همکاری مردم سبب می شود تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی مکان های گردشگری چاروسا فردا تعطیل هستند/مردم سیزده بدر در خانه بمانند

تمامی مکان های گردشگری چاروسا فردا تعطیل هستند/مردم سیزده بدر در خانه بمانند