مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 17:202021-04-01اجتماعي

ستاد کرونا همدان: روز طبیعت در خانه بمانید


سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا استان همدان از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا 13 فروردین روز طبیعت را در خانه بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مهرداد نادری فر بیان کرد: هم اینک شهرستان نهاوند در وضعیت نارنجی و 9 شهرستان دیگر استان همدان در وضعیت زرد کرونایی هستند بنابراین محدودیت ترافیکی در نهاوند با حساسیت بیشتری اعمال می شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان اضافه کرد: همه پارک ها، بوستان ها و محیط های تفریحی شهرستان نهاوند بسته است و از شهروندان انتظار می رود از تردد به سمت بوستان ها در روز طبیعت خودداری کنند.

نادری فر تاکید کرد: تیم های پلیس از تردد خودرو ها به سمت بوستان ها و مراکز تفریحی شهرستان نهاوند در روز طبیعت جلوگیری کرده و رانندگان متخلف را اعمال قانون می کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وضعیت سایر شهرستان های استان همدان زرد کرونایی است، اما این وضعیت شکننده بوده و بازگشت به شرایط نارنجی و قرمز در صورت رعایت نکردن اصول بهداشتی، دور از انتظار نیست.

سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا استان همدان با بیان اینکه محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 تا سه بامداد در شهر های دارای وضعیت زرد کرونایی همچنان برقرار است، از شهروندان ساکن در شهرستان های زرد خواست به منظور پیشگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد کرونا همدان: روز طبیعت در خانه بمانید

ستاد کرونا همدان: روز طبیعت در خانه بمانید