مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 16:552021-04-01اقتصادي

مرکز پزشکی هسته ای در رفسنجان احداث می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: مرکز پزشکی هسته ای در رفسنجان با اعتبار پیش بینی شده 120 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

- ایسنا/کرمان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: مرکز پزشکی هسته ای در رفسنجان با اعتبار پیش بینی شده 120 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

دکتر علی مظفری 12 فروردین ماه در حاشیه بازدید از 3 طرح درمانی در دست اقدام که به اتفاق رییس موقوفات هلال احمر رفسنجان صورت گرفت، اظهار کرد: یکی از طرح های درمانی در دست احداث مرکز پزشکی هسته ای است که در زمینی به مساحت 800 متر مربع و اعتبار پیش بینی شده 120 میلیارد ریال برابر قول مساعد اقای دکتر موسوی رییس هلال احمر بعد از استفتاء برابر وصیتنامه واقف (مرحوم مرادی ) در دستور کار احداث قرار خواهد گرفت .

وی با بیان اینکه این مرکز در بیمارستان علی ابن ابیطالب(علیه السلام) احداث می شود؛ افزود: هزینه احداث آن از طرف موقوفات هلال احمر رفسنجان تأمین می شود؛ در کنار این مرکز، بخش آنکولوژی هم در زمینی به مساحت 1400 متر مربع در حال احداث است که ظرف سه ماه آینده افتتاح خواهد شد.

مظفری بیان کرد: اگر بتوانیم مرکز رادیوتراپی را هم در کنار مرکز پزشکی هسته ای و بخش آنکولوژی داشته باشیم یک مجموعه ای کامل برای درمان اقشار آسیب پذیر و بیماران سرطانی خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پزشکی هسته ای در رفسنجان احداث می شود

مرکز پزشکی هسته ای در رفسنجان احداث می شود