مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 15:202021-04-01سياسي

3 خواسته مجلس از وزارت ارتباطات در ماه های پایانی دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، حجت الله فیروزی با اشاره به عملکرد وزارت ارتباطات در توسعه زیرساخت های ارتباطی در سال 99 اظهار داشت: در سال 99 این وزارتخانه بیشترین تمرکز خود را روی تقویت شبکه روستایی گذاشت که اگر چه به نسبت عقب ماندگی های گذشته اقدامات خوبی انجام شد، - سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به 3 خواسته مهم نمایندگان مجلس در ماه های پایانی دولت دوازدهم از وزارت ارتباطات گفت: عقب ماندگی شبکه ملی اطلاعات باید جبران شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، حجت الله فیروزی با اشاره به عملکرد وزارت ارتباطات در توسعه زیرساخت های ارتباطی در سال 99 اظهار داشت: در سال 99 این وزارتخانه بیشترین تمرکز خود را روی تقویت شبکه روستایی گذاشت که اگر چه به نسبت عقب ماندگی های گذشته اقدامات خوبی انجام شد، اما کاستی هایی همچنان باقی است.

وی گفت: بر این اساس در ماه های باقی مانده از عمر دولت دوازدهم، نمایندگان کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی 3 خواسته مهم را برای پیاده سازی از وزارت ارتباطات مطالبه می کنند و انتظار دارند که در مدت باقی مانده به این برنامه ها توجه ویژه ای شود.

فیروزی تاکید کرد: خواسته ما این است که روند توسعه شبکه و تقویت آن در روستا ها و شهر های کوچک و مناطق کم برخوردار ادامه یابد و وزارت ارتباطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 خواسته مجلس از وزارت ارتباطات در ماه های پایانی دولت

3 خواسته مجلس از وزارت ارتباطات در ماه های پایانی دولت