مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 13:352021-04-01اجتماعي

انسداد مسیرهای منتهی به پارک ها و بوستان های اهواز


جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از اعمال ممنوعیت های تردد و مسدود کردن مسیرهای منتهی به تفرجگاه ها و پارک های اهواز خبر داد.

- سرهنگ فرید کریمی زاده اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا، تهمیدات لازم در حوزه محدودیت های تردد و ترافیک جاده های درون استانی توسط پلیس راهور خوزستان اندیشیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه در روزهای 12 و 13 فروردین ماه، ممنوعیت مطلق تردد و توقف در همه معابر منتهی به تفرجگاه ها، بوستان ها، پارک ها و همچنین مبادی ورودی و خروجی استان اجرایی شده است، افزود: بنابراین از مردم و شهروندان خواهشمندیم در روزهای مذکور با نیروهای نظامی و انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ کریمی زاده بیان کرد: در سطح کلانشهر اهواز مسیرهای منتهی به بلوار ساحلی شرقی و غربی، مسیرهای شمال به جنوب شهر و بالعکس ممنوعیت تردد با قرار دادن نیوجرسی های بتنی اعمال شده است.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان تصریح کرد: همچنین معابر منتهی به تفرجگاه ها و پارک ها و بوستان های اهواز با حضور نیروهای نظامی و انتظامی در روزهای 12 و 13 فروردین ماه مسدود هستند و با رانندگان متخلف و ناقض قوانین برخورد جدی و براساس مصوبات برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد مسیرهای منتهی به پارک ها و بوستان های اهواز

انسداد مسیرهای منتهی به پارک ها و بوستان های اهواز