مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 11:552021-04-01فرهنگي

کرونا قصه «رعد و برق» افخمی را تغییر داد/ ناگفته هایی از کوچک جنگلی


بهروز افخمی فیلمنامه نویس، کارگردان و تهیه کننده سینما و تلویزیون مهمان شانزدهمین قسمت از برنامه «نوروزترین نوروز» شبکه پنج سیما بود.

- بهروز افخمی فیلمنامه نویس، کارگردان و تهیه کننده سینما و تلویزیون مهمان شانزدهمین قسمت از برنامه نوروزترین نوروز شبکه پنج سیما بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا خیلی تغییرات در قصه برای ما پیش آمد و باعث شد که بخش های زیادی از سریال را که در خوزستان و لرستان می گذشت، حذف کنیم.

فیلمنامه قبلی را کنار گذاشتیم و فیلمنامه جدید نوشتیم.

از طرف دیگر استان گلستان به دلیل اینکه اولین استانی بود که دو سال پیش درگیر سیل شد، به قدری روایت قصه و مشکلات داشت که برای سریال کافی بود به همین دلیل متمرکز روی استان گلستان شدیم و الان ما فصل اول سریال را می سازیم، شاید بعداً برای سیل خوزستان و سیل لرستان که ابعاد آن هم خیلی بزرگ تر از سیل گلستان بوده، فصل های بعدی را دوستان دیگر بسازند.

می خواستم یک فیلم ترسناک پلیسی بسازم اما.

کارگردان شوکران در ادامه عنوان کرد: من می خواستم یک فیلم سینمایی پلیسی ترسناک با نام کاغذ شطرنجی که دهه 60 را روایت می کند بسازم.

فیلمی که ربطی به سیاست ندارد و کاملاً پلیسی است اما وقتی سیل شروع شد، دیدم که سیل کل ایران را فراگرفته و تمامی هم ندارد و تکرار هم نخواهد شد، به همین دلیل این فیلم را کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا قصه «رعد و برق» افخمی را تغییر داد/ ناگفته هایی از کوچک جنگلی

کرونا قصه «رعد و برق» افخمی را تغییر داد/ ناگفته هایی از کوچک جنگلی