مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-01اقتصادي

این 13بدر آخرین بار نباشد/ در خانه بمانیم


رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با تاکید بر لزوم همکاری مردم در روز 13 فروردین برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا و با بیان اینکه اقتضای امسال این است که 13 بدر امسال را هم متفاوت تر از سالهای قبل برگزار کنیم، - رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با تاکید بر لزوم همکاری مردم در روز 13 فروردین برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا و با بیان اینکه اقتضای امسال این است که 13 بدر امسال را هم متفاوت تر از سالهای قبل برگزار کنیم، گفت: 13 بدر امسال را برای بسیاری از افراد آخرین 13 بدر رقم نزنیم.

سیدحسن موسوی چلک در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نقش مردم در کاهش انتقال ویروس کرونا بیان کرد: تجربه یکسال گذشته نشان داد که بدون همکاری مردم، تحت هر شرایطی و بدون مشارکت مردم مدیریت بحران کرونا امکان پذیر نیست.

بعد از موج اول و دوم شیوع کرونا، آثار عدم همکاری و عدم مسئولیت پذیری در قبال خود و دیگران را مشاهده کردیم.

وی به مقایسه ای از آمارهای مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا طی روزهای گذشته پرداخت و گفت: مقایسه آمارها نشان میدهد که باید مسئولیت پذیری را در قبال خود و سایر مردم جامعه افزایش دهیم.

همیشه مناسبتها فرصتی برای تعامل و تقویت ارتباطات بود، اما تحلیلهایی که در کشور ارایه می شود نشان می دهد هر زمان که مناسبتی داشتیم که مردم بدون توجه به رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این 13بدر آخرین بار نباشد/ در خانه بمانیم

این 13بدر آخرین بار نباشد/ در خانه بمانیم