مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-01فرهنگي

978 نفر از موزه های دولتی چهارمحال و بختیاری دیدن کردند


معاون میراث فرهنگی اداره کل گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای نوروز سال جاری تاکنون 978 نفر از موزه های دولتی و قلعه های این استان بازدید کردند.

- کوروش باباییان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه از ابتدای نوروز سال جاری تاکنون 978 نفر از موزه های دولتی و قلعه های چهارمحال و بختیاری بازدید کردند، گفت: از این تعداد 318 نفر از موزه ها و مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه چالشتر شهرکرد، 56 نفر از موزه باستان شناسی شهرکرد، 477 نفر از کاخ قلعه جونقان شهرستان فارسان و 127 نفر از کاخ قلعه دزک شهرستان کیار بازدید کرده اند.

معاون میراث فرهنگی اداره کل گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری افزود: موزه های دولتی و قلعه های استان همزمان با تعطیلات نوروزی فعال و بازدید از آن ها به صورت محدود همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

وی اضافه کرد: علاقه مندان برای بازدید از موزه های دولتی و قلعه های تاریخی استان می توانند با مراجعه به سامانه متمرکز فروش بلیت الکترونیک به نشانی اینترنتی bilit.

tafrihati.

com  تعداد بلیت و ساعت بازدید خود را به صورت غیرحضوری تعیین و انتخاب کنند.

باباییان ادامه داد: هم اکنون موزه های مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه چالشتر، قلعه دزک و قلعه جونقان و همچنین موزه باستان شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

978 نفر از موزه های دولتی چهارمحال و بختیاری دیدن کردند

978 نفر از موزه های دولتی چهارمحال و بختیاری دیدن کردند