مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-01اجتماعي

روز طبیعت هوای اصفهان صبح ابری و عصر با وزش باد همراه است


رییس اداره پیش بینی و پیش آگاهی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در روز جمعه، روز طبیعت از ابتدای روز در اکثر مناطق استان شاهد افزایش ابر خواهیم بود و از بعدازظهر وزش باد در استان آغاز می شود.

- فاطمه زهرا سیدان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی برای دو سه روز آینده نشانگر هوای ناپایدار در سطح استان است.

 رییس اداره پیش بینی و پیش آگاهی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: امروز شاهد افزایش ناپایداری ها به شکل افزایش ابر، بارش های پراکنده و رگبارهای بهاری در نیمه غربی استان خواهیم بود.

وی بیان کرد: در روز جمعه، روز طبیعت از ابتدای روز در اکثر مناطق استان شاهد افزایش ابر خواهیم بود و از بعدازظهر وزش باد در استان آغاز می شود.

سیدان  با اشاره به اعلام هشدار نارنجی هواشناسی از روز شنبه در کل استان، گفت: از روز شنبه در بسیاری از مناطق استان وزش باد شدید به همراه تندباد لحظه ای و طوفان های گردوخاک در مناطق شرقی استان پیش بینی می شود.

رییس اداره پیش بینی و پیش آگاهی اداره کل هواشناسی استان اصفهان بابیان اینکه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان 2 تا 3 درجه افزایش خواهد داشت، گفت: دمای هوای اصفهان با بیشینه 27 درجه و کمینه 10 درجه سانتی گراد و زرین شهر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز طبیعت هوای اصفهان صبح ابری و عصر با وزش باد همراه است

روز طبیعت هوای اصفهان صبح ابری و عصر با وزش باد همراه است