مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-01بين الملل

بازگشت «نامیمون»ترامپ به شبکه های اجتماعی؛برندگان چه کسانی هستند؟


ترامپ بار دیگر به شکلی جدید به عرصه سیاست بازگشته است تا بتواند شانس خود را در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا امتحان کند.

ولی این بازگشت چه معنایی دارد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، عبدالباری عطوان نویسنده و تحلیلگر مشهور عرب در سرمقاله روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم به بازگشت دوباره رییس جمهور سابق و جنجالی آمریکا بهشبکه های اجتماعی پرداخت و نوشت: جو بایدن رییس جمهور جدید آمریکا را نمی توان جزو روسای جمهور دوست داشتنی آمریکا به شمار آورد اما اذعان وی در کنفرانس مطبوعاتی هفته گذشته اش (که پس از دو ماه ورود به کاخ سفید برگزار کرد) به اینکه وی دلش برای دونالد ترامپ رقیب جمهوریخواهش تنگ شده است به باور برخی از تحلیلگران شوخی لطیفی توسط او بود که به برخی از گفته هاش که بیشترشان ملال انگیز و و یکنواخت هستند، کمی لطافت بخشید.

ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا بایدن جانشین اش را ناامید نکرد و زیاد منتظرش نگذاشت زیرا روز سه شنبه وبسایتی رسمی به نام 45 آفیس دات کام در اینترنت راه انداخت تا سکوی ارتباط وی با هوادارانش باشد و راهی برای ورود دوباره اش به میدان سیاست شود به امید آن که بتواند وعده های خود را برای بازگشت دوباره به ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات سال 2024 عملی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت «نامیمون»ترامپ به شبکه های اجتماعی؛برندگان چه کسانی هستند؟

بازگشت «نامیمون»ترامپ به شبکه های اجتماعی؛برندگان چه کسانی هستند؟