مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-01بين الملل

بحران سلامت در اروپا/ اذعان رهبران اروپا به اشتباه خود در مقابله با کرونا


رهبران اروپایی نگران موج سوم کرونا هستند که عمدتا به دلیل شیوع ویروس جهش یافته ای که در انگلیس شناسایی شد، در حال گسترش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از شبکه فرانس 24، امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه ارتکاب اشتباهات در جریان مدیریت بحران همه گیری ویروس کرونا را پذیرفته است.

امانوئل ماکرون ضمن پذیرش ارتکاب اشتباهات در جریان مدیریت بحران همه گیری بیماری کووید 19 گفت که دولت از تجربه ماه های گذشته درس گرفته است.

فرانسه غرق در کرونا، و قرنطینه شده است.

داده های وزارت بهداشت فرانسه نشان می دهد که تعداد بیماران کرونا در بخش های مراقبت ویژه فرانسه در سال جاری میلادی به بالاترین حد رسیده است.

با افزایش شمار بیماران بستری شده حاد کرونایی در بخش های آی سی یو بیمارستان ها، 41 پزشک در پاریس هشدار دادند که ممکن است به زودی مجبور شوند از میان بیماران برای درمان فوری دست به انتخاب بزنند.

این گروه پزشکان، استدلال کرده اند که اقدامات دولت در مناطق شیوع گسترده ویروس کرونا مانند پاریس ناکافی بوده است و این مناطق با ویروس جهش یافته روبرو می شوند.

در همین راستا رییس جمهور فرانسه با اشاره به موج تازه شیوع ویروس کرونا در فرانسه و کشورهای اروپایی اعلام کرد که محدودیت های جاری در 19 شهرستان این کشور از شنبه شب برای چهار هفته در سراسر فرانسه به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران سلامت در اروپا/ اذعان رهبران اروپا به اشتباه خود در مقابله با کرونا

بحران سلامت در اروپا/ اذعان رهبران اروپا به اشتباه خود در مقابله با کرونا