مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-01ورزشي

12هزار ورزشکار ناشنوا داریم/تدارک اعزام کاروان 150 نفره به المپیک برزیل


برای حضور در رقابت های المپیک ناشنوایان برزیل در نظر داریم یک کاروان 150 نفره را اعزام کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: برای حضور در رقابت های المپیک ناشنوایان برزیل در نظر داریم یک کاروان 150 نفره را اعزام کنیم.

مهران تیشه گران در حاشیه حضور در تمرینات تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان که به میزبانی کرمانشاه درحال برگزاری است، در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت اردوهای تیم های ملی کشتی ناشنوایان اظهار کرد: از حدود یک ماه پیش تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در دو رده جوانان و بزرگسالان اردوهای آمادگی خود را بصورت مجزا آغاز کرده اند تا حضوری موفق در رقابت های قهرمانی جهان که قرار است تیر ماه در ترکیه برگزار شود، داشته باشند.

وی افزود: برای انتخاب نفرات نهایی اعزامی تاکنون دو اردو برگزار شده که یکی از آنها به میزبانی کرمانشاه بوده و ظرف 10 روز آینده هم دور سوم اردوها را آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم تیمی باکیفیت بیشتر را با انتخاب نفرات اصلی از سوی کادر فنی راهی این مسابقات کنیم.

رییس فدراسیون ناشنوایان بااشاره به جایگاه خوب کشتی ناشنوایان ایران در دنیا و برنامه ریزی برای تکرار افتخارآفرینی های گذشته، عنوان کرد: تیم کشتی آزاد بزرگسالان ایران طی دو دوره گذشته رقابت های جهانی، برسکوی قهرمانی ایستاده و در بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12هزار ورزشکار ناشنوا داریم/تدارک اعزام کاروان 150 نفره به المپیک برزیل

12هزار ورزشکار ناشنوا داریم/تدارک اعزام کاروان 150 نفره به المپیک برزیل