مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-01سياسي

حضوری حداکثری در انتخابات1400 مشت محکمی بر دهان بدخواهان است


حضوری حداکثری در انتخابات 28 خردادماه مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، همراهی مردم و تلاش مسئولان پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است: 12 فروردین ماه برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی و روز تحقق آرمان های بلند و بلوغ فکری و سیاسی ملت در سایه اسلام، رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل و روز پاسداشت مردم غیوری است که وحدت ملی خود را در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

تدبیر و دوراندیشی امام خمینی (ره) و حمایت بیش از 98 درصدی ملت از نظام جمهوری اسلامی سبب شد تا حکومتی مبتنی بر آرای مردم، چرخش نخبگان و با رویکرد افزایش سطح کارآمدی و مشروعیت نظام به وجود آید.

امروز نیز که به یمن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد تثبیت جایگاه سیاسی ایران اسلامی در عرصه های جهانی و رونق و توسعه همه جانبه کشور هستیم، یاد و خاطره شهیدانی که با پیروی از پیر فرزانه انقلاب، بساط ظلم و جور استبداد را برچیده و بهار آزادی و استقلال را برای هموطنان به ارمغان آوردند گرامی می داریم.

مردم ولایتمدار ایران اسلامی که از تاریخ 12 فروردین 1358 با حضوری منسجم و مشارکتی وصف ناشدنی، به طور پیوسته انتخابات های گوناگون مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضوری حداکثری در انتخابات1400 مشت محکمی بر دهان بدخواهان است

حضوری حداکثری در انتخابات1400 مشت محکمی بر دهان بدخواهان است